zaterdag 25 april 2015

The next step

Inmiddels ben ik alweer zo'n 3 dagen terug in Nederland. Na een tussenstop van twee dagen in Eutin Duitsland ben ik afgelopen woensdag aangekomen in Leeuwarden na een periode van twee weken in Denemarken.

Thuisgekomen
In Eutin, voor vertrek naar Nederland




















Zoals ik op 8 april al schreef was één van mijn doelen in Denemarken om dieper geworteld te raken in Gods liefde. Tijdens een profetische oefening was dat precies een van de dingen die iemand aan me doorgaf. '' (...)Do not let your roots spread out too far away from you. It is better to go deeper than to grow outwards. The love of Jesus goed deep. (...)'' Dat was voor mij een extra duwtje in mijn rug om ervoor te kiezen terug te gaan naar Denemarken. Over zo'n 10 dagen zal ik dan ook voor onbepaalde tijd vertrekken naar Aalborg.


In Denemarken zal ik meer onderwijs krijgen, vaak de straat opgaan om mensen te vertellen over het koninkrijk van God en voor ze te bidden, tijdens trainingsweekenden discipelen van Jezus mee de straat opnemen, en hopelijk dan ook echt dieper groeien in mijn relatie met God. Ik bid dat deze tijd tot zegen zal zijn voor zijn koninkrijk, voor de verspreiding van waarheid, kracht en van liefde.

Eutin
Komende donderdag 30 april houd ik om 19.30 een presentatie van mijn ervaringen van de afgelopen maanden in het Huis van Gebed in Leeuwarden (Groningerstraatweg 36, rechtervoordeur). Mocht je ook komen, laat het me dan even weten.

De afgelopen weken zie ik steeds in meer in hoe weinig ik eigenlijk begrijp van Gods liefde, hoe weinig het me nog echt te pakken heeft. Hoe meer ik leef vanuit de waarheid die God me heeft laten zien, hoe meer ik besef hoe weinig ik het eigenlijk nog zie. Voor mij des te meer reden om zijn liefde na te jagen.



Als je de machinist vertrouwt, maakt het niet uit dat je de bestemming niet weet.
Ik weet niet waar en hoe dit 'traject' precies zal eindigen, maar ik vertrouw op hem die mij leidt, Jezus.

''Laten we daarbij de blik gericht houden op Jezus: de grondlegger en voltooier van ons geloof.''




Geen opmerkingen:

Een reactie posten