woensdag 19 augustus 2015

De zomer voorbij...

Na een soort van zomervakantie in Leeuwarden ben ik na 8 weken weer teruggekeerd naar Aalborg.

De grootste aanleiding om naar Nederland te komen was dat het niet goed ging met mijn opa. Inmiddels gaat het alweer beter dan de dokters voor mogelijk hadden gehouden. Voor God is dat gelukkig wel mogelijk!

Het was erg fijn om de afgelopen weken vrienden en familie te kunnen bezoeken en vlak voor mijn vertrek nog twee vrienden te zien ondergaan in het watergraf met Jezus, wauw!

Voor de komende twee maanden komen er 32 mensen naar Aalborg om getraind te worden en te groeien in hun relatie met Jezus. Aan mij het voorrecht om in hen te investeren en van hen te leren.


De komende tijd kan je dus weer updates van mij tegemoet zien.

Groetjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten