donderdag 6 oktober 2016

Hongkong

-- For English click here: hermanelsenbroek-english.blogspot.com --

Omdat het alweer 10 maanden geleden is dat ik een laatste update schreef vat ik kort samen wat er in de tussentijd gebeurt is, voordat ik begin over Hongkong.

Eind december ben ik teruggekomen in Nederland. Al snel heb ik mijn oude baantje weer opgepakt en werd ik naast callcentermedewerker ook trainer op mijn project. Het verraste me hoeveel van mijn oude collega's er nog werkten, dat was zeker een aangename verrassing.
Met betrekking tot het koninkrijk van God is het erg zoeken geweest hoe dit handen en voeten te geven. Het was geweldig om te zien dat 5 (nieuwe) vrienden hun leven overgaven en zich lieten dopen in Jezus. De contacten binnen Friesland groeiden en vonden elkaar steeds beter. Wat erin resulteerde dat we de laatste maanden steeds geregelder de straat op gingen om het Goede Nieuws te brengen en te demonstreren d.m.v. de tekenen van o.a. genezing die God ons liet volgen. Wat ook fijn is dat het verlangen naar gemeenschap groeide en wij elkaar steeds meer opzochten om het leven te delen.

27 augustus was een dag om nooit meer te vergeten. Op deze dag zei mijn prachtige vrouw ''Ja, met God én met jou ga ik het leven delen.'' Het was een geweldige dag samen met goede vrienden en naaste familie.


Dan nu Hongkong...

Mocht je het nog niet weten, vandaag vertrekken AC en ik naar Hongkong voor waarschijnlijk een maand of acht. We gaan daar verder in het volgen van Jezus en zien er naar uit om het leven te delen met onze broers en zussen en wat God allemaal gaat doen.
Ik wist al zeker dat ik nog eens naar China zou gaan om God te dienen, want dit had hij mij eind 2014 ontzettend duidelijk gemaakt via verschillende bevestigingen. Nu is die deur dus opengegaan.

Hier laat ik het voor nu bij, aangezien wij nog wat dingen te doen hebben, later meer.

Prijs God!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten